SPECSAVERS

SPECSAVERS

De visie van Specsavers is om hoorzorg toegankelijk te maken en te houden voor iedereen. Een belangrijke voorwaarde daarvoor is betaalbaarheid; daar maken we ons hard voor, zonder concessie te doen aan de kwaliteit van de geleverde zorg én producten. Door in de branche met elkaar samen te werken, kunnen wij de zorg ondersteunen en bijvoorbeeld KNO-artsen helpen de wachtlijsten zo kort mogelijk te houden. Zo wordt de zorg naar een hoger plan getild, in het welzijn van de patiënt. Daarom vinden wij het ook zo belangrijk om kennisdeling in de markt te bevorderen en zijn wij trotse mediapartner van Gezond Gehoor professional.

specsavers_logo

‘stimuleert kennisdeling in de markt’

Specsavers voert groeitempo in Nederland op

Specsavers wil in de komende drie jaar 30 nieuwe winkels openen. Vorig jaar opende het...
Hoorzorg in de praktijkvideo

Specsavers: Hoorzorg in de praktijk

De internationale opticien- en audiciensketen Specsavers levert inmiddels ruim tien jaar hoorzorg. Hoe hebben zij dat...

Clinical Conference: Toekomst van de hoorzorg

Een blik op de ontwikkeling en de toekomst van het hoortoestel en van de audiologie...

Behoefte aan betrokkenheid in hoorzorg

Hoorzorg is meer dan het aanmeten van een passend hoortoestel, stelt audicienketen Specsavers. Met het...

Markt voor hoortoestellen in beweging

Uit het jaarverslag over 2015 van Specsavers blijkt dat de markt voor hoortoestellen in beweging...

Cindy Egging: ‘De consument heeft recht op goede hoorzorg’

Hoewel Specsavers vooral bekend staat om haar scherpe prijzen, hecht de organisatie ook veel waarde...
Foto otoscopie Specsavers

Specsavers geeft consument kijkje in eigen oor

Vanaf deze maand maken audiciens van Specsavers in Nederland gebruik van video otoscopie. Dankzij deze...
video

De Geluidenbox popt op in Nederland

Door middel van de Geluidenbox wil Specsavers Nederlanders aan de hand van favoriete geluiden voorlichten...
Evelien Dirks Uitgehoord

Evelien Dirks: ‘Rekenvaardigheden dove en slechthorende kinderen blijven achter’

'Het is belangrijk dat ouders de vroege rekenvaardigheden van hun kinderen stimuleren. Vooral kinderen die...
Specsavers emoties campagne

Specsavers speelt in op emoties: hoorbeleving centraal in nieuwe campagne

Horen is meer dan een gesprek kunnen verstaan. Dat is het uitgangspunt geweest van de...
Specsavers kwaliteit

Specsavers benoemt kwaliteitsmanager hoorzorg

Huizen, 4 april 2015 - Cindy Egging (foto, 34) is per 1 april 2016 benoemd...

Nieuw hoorconcept moet drempels verlagen

De drempelvrees van veel slechthorenden om de stap naar een audicien te zetten, ligt ten...
video

Remko Berkel CEO bij Specsavers

Wat is de visie van een professional op actuele ontwikkelingen in de hoorzorg, op het...

Specsavers steunt project ‘Brood op de plank’ eigenbereid!’ van Stichting Hoormij

Nederland kent ongeveer 1,3 miljoen doven en slechthorenden, waarvan een deel actief deelneemt aan het...

Specsavers wil marktpositie in optiek- en hoorzorgbranche verder verstevigen

Specsavers gaat dit jaar fors investeren om haar Nederlandse marktpositie verder te verstevigen. Ondanks de...